ברוכה הבאה לכנס השנתי של קהילת "פורצות דרך"!

הקהילה שלנו

קהילת פורצות דרך היא קהילה מקצועית למעצבות פנים ומלבישות בתים עצמאיות, שמונה מעל 1800 מעצבות.
הקהילה שלנו היא מרחב עוטף ומקצועי לשאול בו שאלות (גם כאלה שאנחנו קצת חוששות לשאול), לשתף בחיי העצמאות (גם אלה שזוהרים פחות ממה שאנחנו מראות בפייסבוק), לייעץ זו לזו (כל אחת מנסיונה) ובעיקר – להיות חלק.

יש לנו בקהילה מעצבות פנים, מלבישות בתים, אדריכליות והנדסאיות אדריכלות. חלקן בתחילת דרכן המקצועית או העצמאית, וחלקן ותיקות ומנוסות.
המשותף לכולן, מעבר לתחום המקצועי, הוא הבחירה להיות חלק מקהילה שמושתתת על תודעת שפע, נדיבות, שיתוף בידע ובנסיון, וכמובן – קהילה שיש בה שאיפה מתמדת לצמוח וללמוד – ביחד.

הקהילה שלנו מתקיימת בשני יקומים מקבילים:
בפייסבוק, בקבוצה סגורה; ובעולם האמיתי, במפגשים שמתקיימים אחת לחודש (מפגשי קהילה נודדים).

כנס הקהילה השנתי

הכנס השנתי הראשון שלנו התקיים רגע לפני פרוץ הקורונה, והיה ארוע מכונן, רווי בתכנים משובחים ובאנרגיות גבוהות. לאור ההצלחה של הכנס הקודם – גם השנה נקיים כנס קהילה, גדול יותר אפילו מקודמו.

הכנס יתקיים ב-7.7.21 ב"שלוש" – בית לאירועים, אור יהודה, ויכיל כ-300 משתתפות.

ימים
שעות
דקות
שניות

הקווים המנחים לגיבוש תכני הכנס היו:

  • ייחודיות – המרצים בכנס אינם כאלה שתשמעו בימי עיון מזדמנים. הקפדתי לבחור הרצאות יוצאות דופן, של מרצים שנדיר לשמוע אותם ביום-יום. כל ההרצאות ברמה הגבוהה ביותר, ומותאמות למאפייני הקהילה. כמה מותאמות? חלקן נכתבו ממש עבור הכנס!
  • רלוונטיות – התכנים נבחרו בקפידה על פי תוצאותיו של סקר מקדים, שהועבר לקבוצת מיקוד מתוך הקהילה. מרשימה של 15 נושאים נבחרו 4, חלקם משלבים יותר מנושא פופולרי אחד. לכן, אני יודעת בוודאות, שלהרצאות יהיה ערך רב עבור אדריכליות, מעצבות פנים ומלבישות בתים כאחד.
  • מגוון – נושאי ההרצאות נוגעים הן ברמה העסקית והן ברמה המקצועית. מאחר שכולנו מעצבות עצמאיות – אנחנו מבינות שזה תמיד "גם וגם".
  • תכל'ס – התכנים שנבחרו הם כאלה שמדברים תכל'ס. היה לי חשוב שהמשתתפות יצאו מהכנס מלאות השראה, אבל גם מצויידות בכלים פרקטיים וברעיונות להתנהלות מקצועית ועסקית יום-יומית.

תכני הכנס והמרצים

XS על הדרך | רוני אביצור ועופר רוסמן

תכננו כבר דירה (או שתיים, או עשרים), למדנו כבר המון, וגם המצאנו משהו חדש בכל פרויקט ופרויקט.
כששמנו לב שזה תמיד נגמר בסיום הפרויקט, יום צילומים, והופ לדירה הבאה – שאלנו את עצמנו:
מה יקרה אם נעצור לרגע, ונבדוק אם הניצוץ הזה שקרה יכול להיות הדרך שלנו למשהו אחר?
מה אם היצירה הזו היא לא רק ציון דרך אלא נקודת אחיזה לסובב דרכה את העולם?

בשנה שעברה סיפרנו בכנס על תכנון קומפקטי.
בהרצאה הזו נספר על הדרך שלנו כאדריכלים שנעים כל הזמן בין יזמות לתכנון ולמחקר.
נספר על פרוייקטים שהתגלו כמפתח לעולמות חדשים;
על זיהוי בעיות וחוסרים שפתחו פתח לשיתופי פעולה מפתיעים;
על פרויקט הקבלן הראשון מסוגו בארץ, שעליו חתום הסטודיו שלנו;
ועל השאיפה התמידית להגדיר מחדש את המקצוע שלנו ואת עצמנו.

רוני ועופר הם אדריכלים ובעלים של סטודיו XS לתכנון קומפקטי; מנחים בתוכנית ללימודי עיצוב פנים של הטכניון משנת 2006;
ומפתחי "מדד הקומפקטיות" לאפיון מידת הקומפקטיות של מגורים אורבניים, שזיכה אותם בפרס 'אות האדריכלות הישראלית'.

אמנות הכשלון | מני ברזילי

מדוע לא היו אלה חברות התחבורה הגדולות של תחילת המאה ה- 20 שהמציאו את המטוס, אלא האחים הצעירים רייט? מדוע לא גוגל המציאה את פייסבוק, אלא סטודנט צעיר בשם מארק צוקרברג? מדוע לא חברות הספרים הגדולות בעולם בנו את אמזון אלא בחור בן 30 בשם ג'ף בזוס?

שוב ושוב אנחנו רואים שהשחקנים הגדולים, בעלי הממון, הקשרים, והניסיון העסקי, מפסידים בקרבות העסקיים הכי חשובים לשחקנים צעירים, כמעט חסרי כל. למה?
כשמנתחים לעומק את ההבדלים בשיטת העבודה של ארגונים גדולים, לזו של צוותים קטנים, מגלים מציאות מרתקת.
דווקא המגבלות וחוסר המשאבים של הצוותים הקטנים עובדים לטובתם. צוותים קטנים שמשתמשים בכישלון כטכניקה עיקרית ליצירת הצלחה.
בהרצאה נלמד איך להיכשל חכם ומהר כדרך להצלחה, על ההבדל בין "נכשלתי" ל- "אני כישלון", ואיך ליישם את הטכניקות של היזמים המצליחים בעולם. 

מני ברזילי הוא מומחה בינ"ל בתחום הסייבר, מנכ"ל 42 (Forty Two) ויועץ אסטרטגי למרכז מחקר הסייבר הבינתחומי באוניברסיטת תל אביב.

יומן מלא בלקוחות | מיטל צ'סנר

אנשים טועים לחשוב שניהול עסק קטן שונה מניהול עסק גדול.
זאת טעות מהותית.
עסק גדול ומצליח הפך להיות כזה כי הוא יודע להביא הרבה לקוחות, לגרום להם להבין כמה הוא שווה, להניע אותם לקנות ולהחזיר אותם שוב ושוב עם לקוחות נוספים, ללא קשר לגודלו.
זה לא עניין של תקציב כספי או רזרבות כלכליות, וזו גם לא תוצאה של כשרון, ובטח לא עניין של מזל.

בהרצאה אני מגלה את כל מה שכדאי וצריך לדעת על הלקוחות שלך והרבה מעבר, עם המון עצות, טיפים, דוגמאות וסודות מקצועיים ומדויקים, המסבירים כיצד להביא אותם לקנות מהעסק.

איך מוצאים את הלקוחות המתאימים האלה? מה מניע לקוחות לקנות? (ומה לא?), איך "נסגור" את רשימת השירותים שלנו, כך שללקוח יהיה קל לקנות? איך מעבירים מסר שיווקי יעיל? ואיך עובדים נכון בערוצי התקשורת האפקטיביים ביותר, שצורכים הכי מעט זמן וכסף ומייצרים את כמות הלקוחות הגדולה ביותר?

מיטל צ’סנר היא אשת שיווק ועסקים, מלווה עסקית, מנחת קורסים לשיווק וניהול העסק, ומנהלת קהילת “עושים עסקים גדולים”.
כאישה, בעלת עסק ואשת משפחה, היא שמה לעצמה למטרה לנהל עסק יעיל, להצליח, להרוויח טוב, ולהשיג את כל המטרות שלה בעסק ובחיים האישיים תוך שילוב בין קריירה למשפחה. את המהלכים שהגדולים מיישמים ובזכותם מרוויחים – היא מיישמת בעצמה ובעסקים הרבים שהיא מלווה.

לעצב תודעה יזמית | סיון קונוולינה

בתקופת הקורונה העסק והחיים הפרטיים שלי חוו את הטלטלות שכולנו חווינו.
מצאתי את עצמי בסגרים מתמשכים עם ארבעה ילדים בבית; הקורסים שלי עברו בן לילה לאון-ליין ללא שום תשתית מתאימה; רוב הפרויקטים העיצוביים שלי עצרו מלכת; ובתוך כל זה גם הריתי וילדתי בת שלישית.
ואף על פי כן – זו היתה השנה המוצלחת ביותר שידע העסק שלי מאז הקמתו.

השנה האחרונה לימדה אותי שתודעה יזמית היא משאב חיוני, ולעיתים אף קריטי, לכל עסק עצמאי.
העסקים שהצליחו יותר מהרגיל בזמן משבר הקורונה התאפיינו בגישה פרואקטיבית, תכנון דינמי והתאמת העסק באופן עקבי למציאות משתנה.

בהרצאה אספר מה היו התובנות הכי משמעותיות שלי מהשנה האחרונה; ארחיב על הפעולות שיישמתי בעסק שלי לטובת צמיחה מהמשבר; ואסביר איך משלבים בין עיצוב ליזמות כדי לנהל עסקים מצליחים במשבר ובשגרה. 

סיון קונוולינה היא מעצבת פנים בוגרת הטכניון, בעלת סטודיו עצמאי לעיצוב פנים פרטי ומסחרי, מנחת קורסים למעצבות פנים ומלבישות בתים, מקימה ומנהלת קהילת "פורצות דרך", בלוגרית ויזמת.

הכנס בחסות:

מתי זה קורה?

יום רביעי | 7.7.21 | 9:00 עד 14:30

איפה זה קורה?

שלוש | בית לאירועים

למצוא מקום שיכול להכיל 300 מעצבות זה די קל. אבל למצוא כזה מקום שיכיל אותנו בישיבה סביב שולחנות ולא בשורות אינסופיות (התעקשנו בשם החברותא), וגם נראה מדהים (בכל זאת מעצבות…) וגם במרכז הארץ (כדי שיהיה נוח לכולן) – זה לא פשוט בכלל!
כשמצאנו את "שלוש" – הרגשנו שזה בול מה שחיפשנו!

החניה באיזור בתשלום (כחול-לבן). תוכלו למצוא חניה בשפע במתחם יוחננוף הנמצא במרחק הליכה. מומלץ להפעיל פנגו ולהגדיר באפליקציה מתן התראה לקראת סיום זמן החניה.

לתשומת לבכן, הכנס יתקיים בהתאם למגבלות הקורונה תוך שמירה על בריאות השתתפות.

כמה זה עולה?

295 ש"ח בלבד לכרטיס!

  • * מעצבת הרוכשת כרטיס עבור חברה – צריכה למלא את פרטיה המלאים של החברה!
    * על פי חוק הגנת הצרכן – ניתן לבטל עסקת רכישה עד 14 יום לאחר מועד ביצועה, וזאת בניכוי 5% מסכום העסקה.
    * על פי חוק הגנת הצרכן – במידה שהעסקה בוצעה פחות מ- 7 ימי עסקים לפני מועד הכנס – יחולו על העסקה דמי ביטול של 100%.
    * רכישת הכרטיס וההרשמה לכנס מהווה הסכמה לקבלת דיוור שיווקי מטעם מארגנת הכנס ונותני החסות.

ההגרלה

נותני החסות המדהימים שלנו מכינים לכן כל מיני פינוקים ומתנות בנוסף לאלה שאנחנו מארגנות לכן. 
בנוסף לכל אלה – יוגרל בכנס קורס DESIGN.KON למעצבות פנים ומלבישות בתים מבית סיון קונוולינה, בשווי 7500 ש"ח!

תקנון הגרלה שתיערך במסגרת כנס קהילת "פורצות דרך" (יולי 2021)

  1. התקנון שלהלן מנוסח לרוב בלשון נקבה ובגוף יחיד, אך מתייחס גם לזכר וגם לרבים.
  2. ביום 7 ביולי 2021 יתקיים כנס קהילת "פורצות דרך", שייערך באולם הארועים "שלוש" באור יהודה.
  3. בשלהי הכנס תיערך הגרלה בין משתתפות הכנס, במסגרתה תוגרל השתתפות בקורס DESIGN.KON מבית סיון קונוולינה.
  4. השתתפות בהגרלה: כל מי שרכשה כרטיס לכנס משתתפת בהגרלה באופן אוטומטי.
  5. אופן ביצוע ההגרלה:
  • ההגרלה תתבסס על רשימה של רוכשות הכרטיסים לכנס (להלן: הרשימה) אשר תסודר על-פי שמות המשתתפות כפי שנרשמו לכנס, לפי סדר הא"ב, ותמוספר באופן סודר, כך שלשמה של כל רוכשת כרטיס יוצמד מספר.
  • ההגרלה תתבצע תוך שימוש באתר RANDOM.ORG, באמצעותו ייבחר מספר מבין המספרים הר"מ של רוכשות הכרטיסים.
  • לאחר הגרלת המספר, ייבדק שם רוכשת הכרטיס הצמוד למספר זה ברשימה, ושמה יוכרז במקום.
  • על הזוכה להיות נוכחת בעת ההגרלה וההכרזה.
  • במידה שהזוכה לא תהיה נוכחת במקום בעת הכרזת שמה, תיפסל זכייתה ותתבצע הגרלה נוספת, במסגרתה ייבחר מספר נוסף באמצעות אתר ORG, וחוזר חלילה, עד אשר ייקרא שמה של זוכה אשר נוכחת באולם בעת ההכרזה.
  1. הפרס: זכאות להירשם ללא עלות לקורס DESIGN.KON מבית סיון קונוולינה, בשווי 7,500 ₪.
  2. תוקף מימוש הזכייה: מימוש הזכאות מותנה בהרשמה לאחד ממחזורי קורס DESIGN.KON, לא יאוחר מסוף שנת 2022.
  3. תנאים למימוש הזכייה:
  • מימוש הזכייה מותנה בעמידת הזוכה בכל תנאי תקנון הקורס DESIGN.KON.
  • אין בזכייה בהגרלה משום התחייבות מצד סיון קונוולינה לגבי כמות מחזורי DESIGN.KON בשנים 2021-2022, אופן קיומם ו/או מועדיהם.
  • הזכיה אישית ולא ניתן להעביר אותה לאדם אחר.
  1. תנאים כלליים:
  • בעצם השתתפותה בהגרלה מאשרת, מצהירה ומסכימה המשתתפת כי קראה את תקנון ההגרלה וכי היא מסכימה לכל הוראותיו ומבינה כי הוראות תקנון זה יחולו עליה ויחייבו אותה לכל דבר ועניין.
  • בעצם השתתפותה בהגרלה, מכירה המשתתפת כי תוצאות ההגרלה הן סופיות וכי לא ניתן לערער עליהן.
  • המשתתפת פוטרת את עורכת ההגרלה מכל טענה ו/או תביעה לגבי כל נזק, שייגרם לה, אם ייגרם לה, במסגרת הגרלה זו ו/או במסגרת הזכייה בפרס.
  • המשתתפת מאשרת, מצהירה ומסכימה כי דבר השתתפותה בהגרלה, וכן דבר זכייתה בהגרלה, עשויים להיות מסוקרים ו/או מפורסמים ו/או מצולמים באמצעי התקשורת השונים, לרבות בפייסבוק, אינסטגרם וכדו', וכן בכלל אמצעי המדיה שבשימוש סיון קונוולינה וסטודיו קונוולינקה. המשתתפת מביעה את הסכמתה לפרסום ו/או צילום שמה ותמונתה בתמונה, סרטון מוקלט או שידור ישיר ובמסגרת כל פרסום ו/או סיקור כאמור. בנוסף, ידוע לה שפרסום כאמור, הינו תנאי להשתתפות בהגרלה.
  1. פרשנות: בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לכל פרסום אחר אודות ההגרלה, תגברנה הוראות תקנון זה.